Elindultunk!!

2014. Július 08.
<< Vissza a témákhoz

Üdvözlünk mindenkit. Végre kijelenthetjük, hogy elindult az új weboldal. Itt az új BigCarpBaits!

ELINDULTUNK!!!

Nagy örömünkre szolgál, hogy több hónapos kemény munka után kijelenthetjük, hogy az új weboldalunk elindult. Korábbra terveztük az indulást, de mivel előre nem tudtuk mekkora fába is vágjuk a fejszénket, és egy valóban új dolgot akartunk létrehozni, ezért kompromisszumokat nem ismerve dolgoztunk, még ha ez a határidő elcsúszását is eredményezte. Úgy érezzük megérte…
Bátran kijelenthetjük, hogy egy egészen új megvilágításba helyeztük azokat az információkat, amit prezentálni szeretnénk nektek, ami a weboldal megjelenítésén is tükröződik. Célunk a régi, a kommunikációnk új, és modern. Szeretnénk, hogy sikereket érjetek el a vízparton termékeinkkel, és egy online, interaktív felületen kérhessetek, és találjatok is segítséget.
Az új TeamBigCarp tagjai azon szemlélet alapján lett összeállítva, hogy azok a horgászat minden szegmensében racionális segítséget tudjanak nyújtani, legyen az bárki, elszánt versenyhorgász, vagy egy hétköznapi bojlis horgász.

GALÉRIA

Fogásaitok fontosak nekünk, ezért egy galériát hoztunk létre, ami profil oldalként is megtekinthető. Megosztható akár saját Facebook üzenő falatokon, így ezzel bemutathatjátok barátaitoknak, ismerőseiteknek azokat az élményeket, amiért akár napokat, heteket is a vízparton töltötök.

NYITÁSI KEDVEZMÉNY !!!HAMAROSAN!!!

Jó hír a számotokra, hogy nyitási kedvezménnyel szeretnénk kedveskedni a számotokra. Hogy bizonyítsuk közvetlenségünket, mindenki regisztrált tagunknak alanyi jogon jár, nincs semmilyen LIKE-vadászat, semmi megosztás. Regisztrálsz és az akció idejéig mindenkinek jár a kedvezmény.

BigCARP-BigCATCH !!!HAMAROSAN!!!

BigCarp,BigCatch.. És mi ezt honoráljuk is! Tudatában vagyunk, mennyi energia és erőfeszítés egy szép ponty megfogása. Arra gondoltunk, hogy aki megtisztel minket bizalmával, és a mi termékeinkkel fog egy szép pontyot, annak fél éves kedvezményt biztosítunk neki. Részletes leírást ezen a linken találhattok.

Szeretnénk megköszönni türelmeteket. Jó érzés volt olvasni a visszajelzéseiteket, hogy várjátok munkánk gyümölcsét, és ez még jobban arra sarkalt bennünket, hogy maximálisan kielégítsük azokat az igényeiteket, amit egy csali gyártó céggel szemben megköveteltek. Végszónak talán annyit érdemesnek találunk megemlíteni, hogy ez csak a kezdet, az első ütem. Nagyon sok termékújítás, és tesztelés folyik a háttérben. Most is azon dolgozunk, hogy ott legyünk veletek a vízparton, amikor életetek túráját élitek meg.
BigCarpBaits – Professzionális csali gyártás

Hírlevél

Ingyenes horgász tippek és trükkökért iratkozz fel most, hogy mindig naprakész legyél...